Followers

Friday, November 15, 2013

KAHWIN??@#@#$



2013...da nak habis da...2014 sedang menuggu....haiyo0o0o....umur sudah makin meningkat mehhh...kawn2 makin ramai bertandang ke rumah untuk jemputan perkahwinan mereka...xpown dalam FB..penuh dgn event PERKAHWINAN.....bila semua ini menjadi isu hangat dalam kehidupanku..apa lagi..orang tua ku juga tidak lari dari isu ini..."org lain da berjaya dalam mencar pasangan...kamu macam mana??xda langsung ker??takkan nak tggu sampai umur 30??""

- - - - - - - .....balasanku hanya dengan senyuman dan dlm hati hanya ALLAH sahaja yg tahu... 
"rileks la dulu umi" jawab aku....hahahha.....hurm.... bln 12 nie ada 2,3 kenduri...rasa segan nak g...tapi nak g..yerlah kawan2 kawin...takkan x nak tgk..diriku terasa bahagia..alhamdulillah, seronoknya tgk kawan2 saya dapat ke jinjang pelamin...

Siapa Jodohku?? aku xgikir mengenainya...just follow the flow...ya, aku mmg x da berkawan rapat dgn mana2 kawan lelaki.....yg rapatnya ada sorang jer...hurmm xtau la nk kena tggu lama mana  nie...

ikutkan hati mmg nk kawin la mek oii saper xnak...tapi memandangkan diri ku sendiri yg x konfidennn... sampai hari ini, aku x fikir dan x da perancangan utk itu... all my friends slalu bercakap2 bajet nk kawin umur ni itu ini itu....shhhssss aku diam jer...kdg2 sampai tunduk kepala nie....aku x tau nk ckp apa...diaorg bleh ckp sbb da ada calon2nya....

xapa....kalau allah da kata " KUN FAYAKUN" .......... maka diijab kabulkanlah....


SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA SAHABAT2 KU YG AKAN BERKAHWIN...... n_n

No comments:

Post a Comment