Followers

Wednesday, January 12, 2011

Termenung


Selama dua hari nie..banyak sangat kerja kat office...
penat..letih..balik2 rumah..rest jer...semalam xmakan nasi...sebab penat sangat 
sampai da x der nafsu nak makan...
aku cuma makan roti jer berapa keping..
hari nie..pun sama..
cuma hari nie..aku jadi x der selera nak makan..
sebab otak nie terbeban dgn benda2 yg harus difikirkan..
kepala jadi berserabut...oatk bagai nak meletup..
hati pun x tenang...
Ya ALLAH...
sesungguhnya aku x suka dalam keadaan begini...

ditambahkan lagi dengan hal C*I*N*T*A*
kenapa...
dia x pernah ingin memahamiku...
terlalu mudah..dia pergi meninggalkan aku...
begitu mudah...dia lupakan semuanya...
kenapa...
adakah dia semamangnya dah lama tggu peluang
untuk berjauhan dengan aku???

aku x punya sesiapa...aku hanya menitiskan i mata
yg sentiasa menemaniku...
hati ini terasa ingin mengadu..tetapi entah pada siapa harus ku mengadu
dan aku hanya mampu berdiamkan diri
membisukan diriku...

ku ditinggalkan...terkapai2..tanpa sebarang pengertian..
apa salahku??? maafkan diriku...sesungguhnya aku telah
mencuba..ikut semua kehendak kamu
tapi..kamu sedikit tidak melihat..keikhlasan ku pada mu
terima kasih...kerana menyesarkan ku
bahawa tiada lagi kedudukan pada mu...

aku hanya menunggumu...
tapi...dirimu penuh dengan keegoaannn....
seronok kan...tengok saya menangis...heppy...
thnks sayang...Love U...




No comments:

Post a Comment