Followers

Monday, May 31, 2010

HeLLo FriEndSs...

Everybody...say cheseee.... n_n.... ngehehe..
This is the best part that i like to share with u guys...yupZz...i have a Lot of friendsss...
and..this is my dear friends..yg kawan ngan aku dari sekolah lagi..jeng..jeng..jeng...
ghah*unie*tika*bb*matyie*ijak*liah*apih100* dan ramai lagi la
tapi yg palingg..and the mostt rapat ngan aku..miss ghah and miss unie...
huhuhu...ala umah kitaowang pown dekat jerk..
hekhek..sorry la unie,ghah..i sengajer
upload gambor nie..huahaha.....


~~powerpuff girl~~

hakhakahka...muka baek giler 3 owang nie...haahahah...
dan kat bawah nie ader lagi beberapa gambar zaman dolu2.....hahaha...
ingat kembali zaman muda2 yer....



mana 1 auni erk??



5 sains


haa....itu..time zaman muda2....kecik...lagi aku...tapi..skung..da besar bebenor..
da macam tong drumm..hahahaha.....
badan aku start naik masa tggu result SPM..fuyoo naik mendadak
sampai skrg...jadi la aku...auni yg da gemokk...hahha
haaisshhh...cammner nak kurus baLik nie...haiyaa...

huhuhu...dan ini picture kami......
time nie kami wat reunion...huhuhu....ramai yg tegur......auni..
da terlalu bahagia ker yg sampai jadi CHUBBY..
erk....haiyaa....huhuhu...=(
nak kurus balik ahh...
huhuhu






~~~the End~~~


alr8....now i wanna share my story in iic with u guys..
kat iic..kawan paling rapat ngan aku..of coz..
nurseha..hehe...tdo,makan,nangis,ketawa,semuanyer dengan dia...
aku pernah x tidow 1 hari..gara2 duk berborak ngan dia..hhahaha
lepas subuh,baru tidow..da la esoknyer klass kul 8 pagi..
dan aku lak tidow kul 6.30..bangun kul 8..perghh
masuk klass kul 8.30..hahahah
aku nie memang kaki masuk klass lambat...
hahhahaha...masuk2 tersengihh jerr.....
hahahahah.....lec tanya..aku jawab jer..overslept
hahaha...selamber badak jer jawab..
khakahkahakhaka...

and then..aku mira,rai,fateen,faraLeta..hehehe
dan ramai lagi la...
tapi lau ngan rai..memang aku rapat..
mana2 aku ader..dia ader gak la..
kowt..
hahhaa....hurm..rai...is a nice friend...
sebab dia jgk..aku jadi budak nakal...sebab dia nakal...hahaha
bila busan...lam klass kami akan curi2 klua...hahaha
dan bila busan lam library..kami akan tawaf lam library tu......
dan..mencari mangsa untuk kami kacaow...hahahah
best perr....kacaow orang..hahaha....



~~hang out wif fatin and rai~~



~~TeraTech Company~~



~~peace~~



To all my friends....I really Love u...and i hope all of u always happy and smiLe
n_n  
Terima Kasih kerana menjadi seorang kawan yg baik untuk
auni amirah dan terima kasih
kerana sentiasa memberiku sokongan bila aku
mula give up dan terima kasih kerana
mengambil berat tentang diriku...Love u all
muuahhhh....... n_n



No comments:

Post a Comment