Followers

Wednesday, November 3, 2010

my 1st JOB

Assalamualaikum.. n_n

waa....lamanyer x buka blog nie..hukhukhuk...
by the way..aku da jarang on9..
lau on9 pown kejap jer...just buka..tgk2 fb..email...
tu jer...
hahahaa sebab aku da mula kerja skung nie
hukhuk..kerja kerani jer..kat company supply barang2
KH kat sekolah2...
huuhuu agak penat jgk...la..kerja
8.30-5.30
cuti hari jumaat jer...hukhuk 
time org cuti..aku x cuti..
wa..memang terasa gila kerja
hahahahahha

nie kali pertama aku kerja..hahaha...
KWSP pun xder..ntah bila nak g buat
huhu seronok jgk ada pengalaman kerja nie
n_n

skali pikir..da mls la nak sambung degree...
nak kerja...cari duit jer..
hahaha....siap la..thn depan..mati aku nak memikirkan..nak kena masuk
UTeM
hahahahahahah......
wawawa...extand 1thn...silap2 da berkarat otak nak masuk stdy
hahaha
tp ummi cakap lau kerja da ok...
just go on with your work jer la..x yah sambung stdy
hahahah
terkezut aku dgr..
hahahaha..sbbnyer ummi aku cakap
kalau masuk degre makan masa...
tup2..klua2..pun bkn senang nk dpt kerja...
alang2 da dapat kerja..
kerja jer elok2..mana tau..da rezeki...
uhuhu lagipun PTPTN pown agak melambung tinggi..
hahaha
hurm....susah btl kehidupan zaman skrg..
bdk degree pown belambak yg menganggur.....
kat office aku tu semuanyer bdk degree..tapi diaorg cakap..
da x der choice...
xley nk memilih kerja..mana yg dapat..main sapu jer..lantak la gaji 5rats pown..
da memang skrg nie ssh nak cari kerja
melainkan buat bisnes sendiri
hukhuk...



No comments:

Post a Comment