Followers

Tuesday, January 18, 2011

InsyALLAH

tiba2 hari nie..dengar kata2 ummi
terasa seperti ingin menitiskan air mata....
tapi...sabar...aku harus sabar...
lau aku nangis mesti ummi lagi la...huhuhu

hari nie...apoiment ngan dr. lagi
hurm..macam penyakit..macam2 org...
Alhamdulillah...aku masih OK jika nak dibandingkan dgn org lain

hahahaha
yup im Ok
tapi..bila dgr kata2 doktor..tiba2...berdiri bulu roma
essiiihhhh
xnak ah lau jadi makin teruk
hurmmm

YA ALLAH...jika enkau sembuhkan lah ku dari segalanya
dan hanya pada engkua aku harus meminta kesembuhan
kerana ianya diberi dariMu dan hanya padamu aku harus memohon
namun jika ianya semakin teruk atau apa2 yg terjadi sekalipun
enkau ambil lah nyawaku
kerana aku sendiri tidak sanggup untuk
menghadapinya dan
aku tidak sanggup melihat orang2 yg disayangi bersedih
dan aku tidak sanggup untuk menyusahkan mereka...

aminn....
berusaha dan terus berusaha...
n_n

No comments:

Post a Comment