Followers

Friday, February 25, 2011

nothing special

Assalamualaikumm....
huhuhahahhihihi
n_n

lamanyer...x update blog nie..
well...hari nie pown x tau nak tls aper pun 
lam blog nie, sajer jer tulis2 nie
hihihiihihihi

biasalah...bila hidup asyik bz...
da xsempat da nak ber on9 jer...
lau on9 pown just bukak kejap jerrrr.......itu pown cek FB jer
huhuhuhu..... rutin harian aku
.
.
.
.
8.30-5.30 keje
balik jer ptg tu,rilek2, main hamster,cuci sangkar
pastu menghadap TV..
malam plak...aku suka malam ISNIN
sebab tiap2 mlm isnin memang aku akan tggu
depan TV...nank tgk MERLIN
hahahahha....its my favourite...
ngantok mcm mana pownnnn aku tetap bertahan sampai kul 10.30
semata-mata nak tgk MERLIN jer....
huhuhu..malam lain lakk...kebanyakannyer aku akan tdow awal
ader la...dalam kul 10.30@11.00...aku akan trus pengsan 
atas toto tu...hahahahahaha

n_n

itulah..rutin harian aku....

No comments:

Post a Comment