Followers

Friday, August 6, 2010

Biskut Raya Lagi ~~~~ ^_^



Assalamualaikum....semuaa..hehehe..aiiyokk waper ari agi nak puasa..hah..da abis ganti ker??/Alhamdulilah.lau da habiss...hehehe..hurmm....setahun aku cuti..haishh nak uat aper erk??heheh...yess!!jom buat biskut raya..hahah..sajer..suke-suki..main2 jer..buat biskut raya..hihii...tapi..nak buat biskut aper erk...????
hah...buat yg mudah2 sudah..hahaha...aku terpikir nak buat popia gulung ngan biskut cornflakes madu jer...hihihi..teringat..masa blaja kat kolej dulu...perghh..sempat tau..aku ngan member umah sewa uat biskut raya..hahaha...balik2 jer kelas..trus buat biskut nie..haha..time tu..rumah sewa kitaorang ader tempat yg aper tu....`````...yg tempat owang bakar biskut tu la..hikhikhik....tuan rumah kitaorang punya..hehehe...so..aper lagi..kitaowang take advantage la..gunakann...hahahaa....hurm..sebulan puasa..maka..bersedialah untuk ke masjid tiap2 malam..semayang terawih..huhuhu..sejak kecil lagi aku pegi terawih..x pernah tinggal..memang ummi ngan abah didik aku ngan adik dari kecik camtu...huhuhu...asal puasa jer...memang WAJIB g semayang terawih...no ponteng2 aaaa........hahahah..pastu subuh lak, kena g jemaah kat masjid jugak..huhu..itu yang time setan banyak duk suh tarik selimut tu..hahahha...hurm..tapi puasa bulan nie...xtau la camner..ummi ngan abah kata kena diet...AIYOKKK......pppssstttt.....nampaknyer berbuka nanti lauk 2 jenis jer la kowt.pastu nasi satu senduk..hikhikhik...hahahahahaha...habis la..kali nie..hahahaha.....okeyy...wokey tokiee..i gotta goo....nak p salorr...huhuh.....erk..malasnyer nk balik kg..hahahaha.... =P

No comments:

Post a Comment