Followers

Sunday, August 29, 2010

Jatuh Hati Padamu...

Assalamualaikum...huhu..da waper lama x mengupload citer2 lam nie erk??haha..da nak raya da erk..haha...
takper2..meh..meh...nak citer..ngee~~~ tut..tutt....yupzzz....im in love...waa....heheh..pada siapa???hurm..bukan siapa...tapi...pada mende nie...>>>>


yeeaaa...huhu...da lama aku minat volkswagen niii...
huhuhu...dari kecik lagi..hahaha...
hurm..kena aku jadi gila bayang????
hahahaha..semua nie gara2 balik dari beli lauk nak berbuka
aku lalu depan umah fara..tut...
aaa..aku nampak!!!warna kuniggg!!!waa...
comelll comelll....
geram...gerammmmnyer..tgkkk
hahahahaha
keta tu katanyer kakak dia punya....
hahha...tiap kali lalu aku pandang jer..
huhuhu....x dapat beli...dapat tgk dekat pown jadi la..
ahahhaahhahah

well,aku pown meng-searching jer la..sal keta nie..
untuk membuat hati ku lega..hohooh
by the way...
nie ader satu...baby wogen yg aku terkesima bila melihatnyer
hahhaha....mak aihhh pinky giler!!
ahahhahahah










hahahahaha.....amacam????perghh...memang minah pinky betol la tuan nyer keter nie...
hahahah..hurm..tapii..puas aku search..xder pun yg warna purple...
huhuhuhu..aku nak warna purple...hahaha
mesti lagi cun lau warna purple...
waa.....waa..wawawaaa...

hah...lau x dapat yg baby pinky camnie pun xper..
dapat yg kete kura2 nie pun da ok
hahahah...
lagi klasik!!!
evergreen dowwhh lau aku bawak keta nie...
memang aku suka!!




kakakakak...lau dapat yg mini bus nie lagi bgs..tanpa
segan silu agak bwk jer..ulak alik dari hostel ker fakulti.....hahaha..comperm bdk2 lain
ader jer yg nak menumpang...
hahahah
silap2 bley dikenakan tambang untuk saper2 yg nak tompang
wakakakakaka
$$$___$$$

Tapiii...apakan daya..aku hanya membeli satu bijik jer
volkswogen...
dan ini lah satu2nyer
keta ku..


hahahahahahahaha.......baju yg bergambar VW jer yg mampu....
hahahahaha...takper la...at least ader jugak..
dari x der langsung..hahaha
=P

hopefully...
ader rezeki lebih...dapatlah ko jadi milikku..
hahahahaah...
aminn.... =D

No comments:

Post a Comment