Followers

Friday, October 22, 2010

sadness



hurm...da pukul 2.30 pagi..tapi aku xley tidow lagi
hukhuk
xley tidow..sebab aku sedey sesangggaaattt
sedey sebab hp aku..
hurmm....
kan hari tu rosak..
g baiki kat kedai
almost 1 bulan hp aku tersadai kat kedai tu
tapi mlm nie...aku dapat balik hp tu tapiiii
masalahnyerrr aku dpt hp dlm keadaan yg x didugaaa....
dah la skrin kat bahagian atas tu da pecah skit..
pastu keypad lagi la...da tercabut...
arghhhhhhhhhhhh!!
camner nieeee........aper punya kedai nieee...aku anta 
suh baiki..bukan suh merosakkan hp aku!!!!

hurm..aku x sangka...i mata mengalir..hanya gara2 hp!!!
hahahaha....
first time lam idop aku...nangis sebab hp...
hurm...mybe sebab aku syg sngt hp tu kowt..huhuhu
kalau dapat beli hp baru pun aku nak beli N78 jugak!!!!!!!
xnak hp lainnnnn
xnakkk.....xnakkkkkkkkkkk.............

huhuhuhu....aku sanggup beli...kalau ader saper2 nak jual hp N78!!!

aaaaaaaaaaaa........
='(





No comments:

Post a Comment