Followers

Saturday, October 23, 2010

yeeaaa....dapat jugak..hehehe


*****************************************************************
Wahhh..hari nie...g shopping ngan ummi..ngan adik...hoho..sedang asyik aku memilih handbang kat umi...tetiba...hendpon berbunyi...truutt....trruuttt~~~ (Walaupun bukan itu nada deringnya)...he3he3.... "Hello....ini auni amirah ker??" saya dari mk..."
>>>hah??mk??aper tu???
"UMK..."
wahhhhhhhh...dengar jer akak tu sebut UMK..nak melompat da aku rasa...hahhaha...
sebabnyer..aku dapat job!!! hahaha...yess....alhamdulillah....aku diterima untuk menjadi penolong pengawas peperiksaan...hikhikhik...ala...jaga bdk2 exam final..he3he3.....
uuiiisshhh mesti lah aku suka...yerlah..da waper lama aku duk kat umah..nie...sampai naik buhsan..hhohoho
at leastt dapau job nie...walau hanya untuk 3mggu....dapat jugak la...RM nyer...walaupun x bnyk mana...
tapi ini da cukup bersyukur..huhu....yerlah..nanti ley la usha2 mana tau...ader job kosong lam tuh..bley aku apply lagi lepas exam niehhh...kehkehkeh....

Well....aku kena g dgr taklimat dulu...26hb nie..pukul 10pagi..yipppieee...sukanyer saya..hikhikhik...
pakai baju kurung cantik2...hikhikhik...round2...jalan2...tgk budak2 jawab exam..kihkih.... selama nie..lecturer yg tgk aku duk menjawab paper..hah skung nie..aku lak tgk student menjawab paper erk..hikhikhik...


By the way...untuk semua kawan2 saya yg bakal mengahadapi exam...
GUD LUCK!!!
chaiiyo0o0okk!!!!!!!



No comments:

Post a Comment