Followers

Monday, June 20, 2011

1:12 A.M

hurm...nie lah akibatnya
bila aku tdow kul 8.00 td...then bgun kul 10.30...
last2...da..xley nak tdow...
skrg da pukul 1 pagi...esok nak kijer mek oiii....time gini x tdow lg..
apa cer????

hahaha...hurm..bosan la..
xtau nak buat aper...hmm....xtau la naper sejak
2..3..4..hari nie..terasa sunyiiiii jerrr.....
nak msg..xtau nk msg saper..
on9 pown..xder nk chat ngan saper2
sebab malas...hahahahahahaha....
soo....aku pown tgk la citer korea kat utube niee
hahaha...aku memang ngah tgk citer ni kat OneHD
tapi sajer..nak tgk yg last2 episode lak
hikhik...citer nie tajuk nyer 49DAYS
memang bestttt......





kalau korang rasa nak try tgk...
search la citer niee..memang bestttt....sangattttt...
gerenti x nyesalll...
hikhikhik..aku suka dgr lagu2 lam citer nie...
sampaikan aku dwnload...masuk lam hp..hari2 dengarr...
hahahha....nak tdow pown dgr...
hikhikhikhik...amik mood nak tdow la katakann...

No comments:

Post a Comment