Followers

Sunday, June 19, 2011

MuhD FaReez!!


hari tu entry Raizatul Hasanah...
kali nie nak wat entry
sal Muhd Fareez la plak...
haahhaha
sebab aku x tau nak update entry sal aper
?_?

hurm..aku da kenal fareez selama 2 tahun...6 bulann
waper hari...x tauu..hahahah
aku kenal fareez masa aku sem 4 *kowwtt
time tu kami still stdy lagi...dia kat terengganu
aku lak kat KL...
maka bermula lah kisah kami berkenalan...
huh masa mula2 kenal acehh cehhcehhh...
24-7 jugak la duk msg dan di sebelah mlm lak duk bergayut
hihihi sebab time mula kenal kami ngah cuti sem..
masing2 duk kat umah...so ada masa 
la untuk bercit cat cit cut..
time tu kan fareez guna "DG happy"
dapat buat call mana2 no jer...Free...
maka bley dikatakan everynight kami bergayut...
sampai subuh...hahahahhahah....

sebenarnya dulu kami satu sekolah..cuma aku yg x berapa perasan kewujudan dia
hahaha...aku hanya tahu dia "fareez" 
tapi bila masuk form 4...ader soksek soksek yg mula 
buat cerita yg fareez suka kat aku
OMG! i dont like this situation!
sbb time sekolah..aku memang reaallyy dont care bout LOVE 
and i really hate it!
aku pun x tau naper camtu..dan aku langsung tidak punya perasaan
untuk menggoda mana2 lelaki wakakakaka
dan bila aku tahu dia cam der skit insting kat aku
aku lari..tukar sekolah...masuk sekolah teknik
dia pun lari jugakk...hikhikhik tapi lepas 3 bulan 
aku masuk balik sekolah lama kami
dan bila aku masuk balik...aku cari dia
tapi dia x der
 **fuhh...lega..mamat tu x der...hahahaah***

tapi lepas beberapa tahunn...kami dipertemukan kembali....
awal2 nya aku agak terkezut...dgr nama dia...
lam fikiran aku kata...erk???FAREEZ??
weh...mamat nie la yg buat aku lari sekolah dulu...
hahahahaha....
tapi....aku beranikan diri untuk berkawan dgn dia...
dan hasilnya..sampai sekarang kami tetap bersama..
n_n
macam2 dugaan yg berlaku selama 2 tahun niee..
tapi alhamdulillah..
we're still together..
ehh..eh..nie firt mms yg aku dapat dari dia...


** hurm..nampak cam tinggi jugak budak nie**

itulah..jangkaan pertama aku pada dia lepas tgk gambar nie
wakakakakaka...tapi...xder la tinggi mana pown..
hikhikhik...

hurm....sebenarnyakan 
aku malas nak story panjang2 
hahaha...sebab nanti lau citer lebey2 kang 
der yg meluat ker aper ker..hahha so..aku just 
upload beberapa pic jer...hikhikhik


** asal la mamat nie cekeding bebeno**


** meow tu yg comel**



pic nie aku lukis masa aku ngah stdy lam library...
hahahah...masa tu ngah stuck...baca buku bnyk sngt + stress
maka aku pun lukis2...tiba2 terlukis kartun nie
maka aku take a picture..
and send a mms to him
hahaha...memang kenangan tol la picture niee



this is the latest picture of him..
yeaa..its him..
muhd fareez bin abdul razak
the one that teach me how to be an honest...
tQ my dear...
and TQ coz always never give up to 
give a chance to me....to change my self..
become a better person day by day...
hope we will be together...4 the rest of my life...

Thanks god coz let me know
this guy that i've ever met



1 comment:

  1. molek2 lah. bo duk wak gura bewok. (penuh makna nih. heheh)

    ReplyDelete