Followers

Monday, June 27, 2011

Mek Auni Marah Nieyy!!!!!



arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
@#%^&*(^*(I$^&#%^$%^#@$%^
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
huh!!!!!!!

geram!!!!
geram!!!!!!!!!!!!!!
memang rasa nak marah la weh!!!
hukhukhuk sakit nyer ati aku nieee hukhukhuk
apakan daya...
buat2 ok jolahhhh
hanya sekadar mampu marah dalam diammm
wakakakakkaakka
hurmmm takperlahhh
ku terima seadanya...manusia sememanggnya 
begitulahh
time nak baru mencari kita...bila kita x diperlukan
macam tu la...pandang sebelah mata pown tak
xtau la..apa la salahku pada makhluk2 sekalian..
hahahahahhaha...
pepatah mengatakan BERKAWAN BIAR BERIBU,
BERKASIH PADA YANG SATU

tapi lau yg beribu tu habuk pun tarak???
amacam weh???
hahahahahahahah.....takperlahhh...
as long as aku dapat menjalankan
tugasku sekadar yg diperlukan....sudah cukuplahh...
jgn harapkan WHAT U GIVE U GET BACK laa
hakk tuiihhh!!!
hahahahahahahhaha  *marah giler babi
hahahahahahahahha

hurmmm dah laahhh hukhukhuk nasibku..
sememangnya begini
hukhukhuk....so..hargailah insan2
di sekeliling anda...sebelum dia pergi
untuk selama-lamanya....AMIN....

dan buat kawan2 ku sekalian....ku amat menyayangi kamu
semuaa...tapi sampai ati buat camtu kat aku...sob sob
ko makan maggi pown x ajak aku...da la 
aku ngah kebulur...hahahahahah
mengong la mek auni niee...
hahahahahahahaha
x_X sumaxxsss

No comments:

Post a Comment