Followers

Friday, June 3, 2011

cuTi !!!




Lega..Lega...dapat cutiiiii!!!!
Alhamdulillah..hari sabtu adalah public holiday...
sukanya hatiku dapat cuti hari jumaat & sabtu
lau tak...kena jer kerja ari sabtu
penat tau...
cuti hari jumaat sehari jerr hukhukhuk
org lain best jer dapat cuti 2hari smggu
aku lak keje 6 hari seminggu
macam org giler
hahahahahhaha
tapi nak wat camner dah menjadi tanggungjawab aku
sebagai seorang pekerja..so kena kerja la...sob..sobb..

Tapi this week rasa best sesangattt dapat public holiday
hikhikhikhik
terasa macam2 nak buat
hari jumaat..ghah suh teman dia driving...
heheheh...pastu ingatnyer
ptg tu...nak g hypermarket la kejap
sajer...huhuhu menghabiskan masa
wakakakaka...hurm hari sabtu lak...
apih ajak g kenduri umah dia..huhuhu
nak g ker tak???lagipun kakak dia yg kawin
lau g...segan lah..bukan kenal pown
huhuhu...HAH!!!

dan agenda yang sangat penting!!!!
petang sabtu tuu
aku rasa nak g pantai!!!!
nak main layang-layang!!!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaaaaaaaaaaaa
sukanyerrr!!!!!
hahahahahaha cik abangku cayam nie cakap nak g
tapi agak2nyer nanti da sampai pantai
mesti dia x kasi aku main layang2
hurm...
biasalah malu katanya
sob..sob...sob...
dia x tahu...betapa seronoknya hatiku 
nak main layang2..last2 lau dia x kasi aku main
memang totaly 100% mesti aku bad mood
hahahahha
sah sah aku wat bodo jerrrrr
mulut muncung2 ala-la majuk
wakakakkakakakaka

saya nak main layang-layang!!!!
terasa diriku seperti kanak2
teringin menikmati 
kegembiraan ituuu


No comments:

Post a Comment