Followers

Monday, July 4, 2011

Bila Aku Sumpah Seranah.........................maka,,,,,,,,,



argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
kali nie memang aku betol2 marah
tahap giLo Babi.....
(sory sbb perkataan babi...hahaha)

aku marah sebab......sedang elok2 aku duk msg ngah dio
tiba2 kul 10.50 dio x reply msg aku
ok..fine...awal2 aku tgggu
tunggu punya tunggu
sampai la kul 11.30....tp masa kul 11 lebih tu aku da ader call
tapi dia x der angkat lak
so aku buat kesimpulan bahawa dia penat..
dan tertido....k...time tu..aku x marah lagi tu
tapi...saat kemuncak aku naik marah sebab....bila aku try call kul 11.35..
tetiba..."""aikk...apersal masuk waiting call???
#%^&%*(())_^&^$%@#
..........................................................
CIS!!!!!!!!!!!!!!!
lau gitu maknanya dari kul 11 tadi la mmg da masuk
waiting call????aku jer yg x perasann!
dah tu start time tu aku da rasa agak pelik r wei!
aku kol kul 11 lagi wei!
aku coll banyak kali ...dari kul 11 sampai sekarang!!
kul 12.43pg! still masuk waiting coll!!!

hoi!!!! ko ngah gayut ngan betina mana hah!!!!!
CIS!!!! sah2 r betina...takkan member jantan kowt!!!
gayut sampai nk dekat 2 jam!!
sah2 r BETINA!!!!!
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gilooooo!!!!!!!

memang banyak gilo aku anta msg sumpah seranah kat dia
niee skrg nie memang aku x tidow lagi sebab
aku nak tgk lama mana dia duk bergayut!
sekarang da hampir kul 1 pagi....
aku da try call and still waiting call!!
CISSSSSSSSSSSSSSSS................
memang aku marah r wei!!!!
kalu korang semua kena cam aku kena skrg...
apa ko rasa????ko buat bodo ka???
hahahahaha kalau la bolehhh
memang da lama aku buat BODO !!!!

argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
siap r kali nie....aku memang betol2 marah!!!!!!!!!!!!!!!!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
BENGONG!!!!!!!!!!!!!!
skrg tepat kul 1pagi!!!
aku col....trus masuk voice msg!!!
SAH!!!MEMANG KO GAYUT NGAN BETINA!!!
CISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

No comments:

Post a Comment