Followers

Saturday, July 2, 2011

Saya Sayang Rumah Saya


Kenapa saya sayang rumah saya?
sebab rumah saya buat saya selesa...
rumah saya kecik jer, tapi cukup besar untuk kami..
saya suka rumah saya 
sebab saya x perlu nak penat2 naik tangga
sebab rumah saya rumah 1 tingkat jer
huhuhahahahahahahha
saya sayang rumah saya
sebab kat rumah saya ada cukup bilik
untuk sorang satu...
tapi saya suka buat sepah dua buah bilik..
firstly..bilik saya sendiri
dan yg keduanya bilik adikku cayang...hahahah
disebabkan dia hanya ada time sem break jer
maka aku selalu campak baju2 kurung
yang dah di iron siap dan sangkut
lam bilik diaaaa....pastu nanti hanger bersepah2..
huhuahahahahahahhahaha..........

Saya sayang rumah saya sebab rumah saya
ada banyak kenangan dari saya kecik sampai gedebap cam nie
pastu saya suka rumah saya sebab rumah saya 
yang palinggg ujunggg....*corner Lot..
banyak space kat taman...xterasa panas ngat lam umah tu
hikhikhihkikkk....

Saya suka tgk iklan Mengapa Saya Sayang Rumah Saya
sebab budak tu comel...
hikhikhik...
tapi kat rumah saya x lengkap tanpa meOw..
tapi skrg nie meOw x der sbb meOw da matii
sobb...sobb...
huhuhuhuhu....
Meoooww.....meOwww....meOooOWWW..


No comments:

Post a Comment