Followers

Thursday, July 7, 2011

ku menunggu....


dup..dap..dup..dappp...
hurmm...semua orang x suka menunggu kan?
sebab menunggu sememanggnya menyeksakan...
xkisahlah..duk tunggu aper pun...tol tak??
dlm kes kali niee...

aku menunggu keputusan upu...hurmm...argghhh lamanya nak tgguu...
da terlalu lama aku duk tunggu...da almost 1 year...
dan akhirnya masanya hampir tibaa...
lau ikutkan apa yg aku baca lam tenet..katanya..
keputusan upu akan klua mggu ke2 bulan JULAI...
hurmmm...risau jer bila dipikirkann...
aku nie..dapat ker tak...dpt ker..takk...
memang la..proses pertukaran U memang susahhh...complicatedd
tapi aku da cuba buat yg terbaik...mcm2 surat menyurat aku da buat..
dan da jumpa macam2 org da..untuk permohonan nie
tapi..seandainya aku x der rezeki untuk teruskan pengajian kat sini...
rasanya...aku apply untuk withdraw dari utem kowt..
parents aku da x brapa harap untuk lepaskan aku trus blaja kat sana
dan aku sendiri pown memang da x nak..huahahaha
well...umi pown da tanya...lau xder rezeki aku buat pertukaran niee..camner??
nak trus kijer ker??nak rty apply lagi thn depan ker??
x rasa membazir masa ker???umur da makin meningkat...
hurmm..mcm nie lah...bila dipikir2...lau la ditakdirkan...memang aku
x dpt buat pertukaran niee...aku cuba jer la apply untuk buat pjj..
hurmm...huhuuhu biarlah penat sikit pown taperlah...redha jer..
huhuhhu....nampaknya penungguan aku kali nie
memang terseksa dan penuh dgn persoalannn
aaaa....lambatnyer nak tau keputusan niee...
huhuhu takut pown adaa.....hurmm....mcm mana niee...
sedih pown ada niee..sbb aku da terlalu mengharap
yg aku dapat kelulusan untuk pertukaran kali niee...
hukhukhukhuk....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget