Followers

Saturday, September 25, 2010

Bosanyer Saya

******************************************************
hurrmmm...aaa...erkkk...uummmm....
x_x
aWaakkkkk...saya bosannn..
huhu..xtau nak buat aper niee....aaa..i need to find a job!!!
tapii...camner nak kijer??
fisio blum habis lagii...aaaa.....its soo boreddd
ader lagi 6x aku kena pegi wat rawatan
benda alah tuh...
hurrmmm....sabar jerlahhh...bukan aperr
nak kijer..pun..susahh sbb terikat ngan apoimnt ngan ospitalll
kang...lau kijer..always amik cuti..g ospitalll
silap2 kena buang kijerr..
aaaaa
so,terpaksalah bersabar untuk jangka masa lagi sebulan
untuk habiskan semua urusan diri ku ini..
hurmmm...
tapi seriouslyy
aku busann aaa duk rumah
hanya lagi membesarkan badan aku jerr
alamakk....OMG!!!

habislaahhh...hukhukhuk..skrg nie pun aku da
cam rasa x nak da pakai jeans ngan tshrt...
sebab..ntah la..nampak ngat kegemukanku terserlah
hahahah
org lain sakit2..makin kurus
aku nie lain lak..hahah
makin naik lakk alamakkkk...
sebabnya..da terlalu busan..duk umahh
xtau nak buat aper..hahahah

sooo.....cepat la!!!!!
bila nak habis masa sebulan nie!!!

skrg bln 9..then 10..11...12...aaa
da new year!!!
hurm..bila masuk bulan 7 2011...
hukhukhuk...waaa i kena g melaka!!!
cuti da abiss!!! aper lagiii kena belajar la!!!!
hahahaha...
hurmmm tapi...aku x nak g melaka..
hukhukuk...aku nak try apply lagi skali upu!!
aku nak pilih UMK...
hahaha..lantak ah..blajar bidang lain pown..
huhu tapiii..terpaksa stdy for 4years laa
huhuhuhu....yerlah..lau amik bidang yg sama..
bru bleh trnsfer...tapi..nie da lain field nyerrr
kena blaja lebey laa...hurmm....pikir2..hbs degree...umur da 26..
hurmm pastu nak kena cari kijer lagi...cari $$$ lagiii

makk aihhhh sampai umur berapa laaa agaknyer????
hahahaha kawin..umur 30!!!
hahaha..da tua tu!!!
haahahah apa2 pun..buat jer yg terbaik
untuk masa sekarang..
n_n

*************************************************

No comments:

Post a Comment