Followers

Wednesday, September 15, 2010

Saya Tak Suka Lah

Saya cakap saya x suka lelaki isap rokok.....
Kenapa????
hurm...kebanyakan perempuan x suka lelaki smoke...
Kenapa????

Nak tahu kenapa perempuan x suka???

- mulut awak bau busuk...eee....
- gigi awak hitam.....eeee...
- badan awak bau busukk...eee...
- bibir awak hitam....menakutkan...
- gaya awak smoke mcm gangster...
- lepas smoke awk batuk2...eiishh...
- bila sakit dada, sibuk nak mengadu sakit...
padahal diri sendiri yg cari penyakit... perhal..
mengadu kat saya plak????
- hbskan duit jer beli rokok..baik la awk guna duit tu
belanja saya makan... =D
- bila sampai tahap awk jd hvy smoker...awk lbh 
pentingkan rokok dari saya
- asap rokok busuk...buat saya batuk..sesak nafas...
- asap rokok buat saya sakit jantung....
- asap rokok buat baju saya berbau busuk...
nanti saya kena sembur perfume sebelum balik rumah..sbb nanti mak bapak
saya cakap saya plak yg smoke...

Dalam hati saya...saya memang x suka lelaki yg smoke
dan saya x nak org yg saya syg adalah perokok

Tetapi......org yg saya syg....adalah perokok tegar...
saya x tahu bila awk akan blajar untuk berhenti.....
Bln puasa lepas..awak da stop...bibir pun da merah...tapi skrg....saya tgk
awak da smoke balik...sampai bibir punda mula hilang warna merah
bila sakit..sibuk mengadu kat saya sakit dada...
tetapi time awk ngah syok duk sedut rokok....
ada ker awk fikir yg awk akan sakit????

Walau apapun saya terpaksa terima...keburukan awak...
nak buat camner...huhuhu nanti..saya lak yg dapat kanser paru2..
gara2 duk hidu asap rokok awak..
yerla..sehidup semati la kan???
hahahahahha
hahahahahahahahhahaha

x masuk dek akal!!!

No comments:

Post a Comment