Followers

Wednesday, March 16, 2011

!!!!!!!


Pang!!!!!!
eee...tetiba bengang...hurmm
sabar...sabar....takper...biarlah dia..

aku da pening...memang r..ikutkan hati memang da lama 
aku mengamuk giler...yerlah..sememangnya aku pown jenis mudah naik angin sbrnya..
tapi..aku terpaksa bersabar..dan barsabar...
biarlah..aku yg kena..asalkan org tu ok...
lantak la nak kata aper kat aku

hurmmm...

aku..jenis x suka mengungkit...
kalau benda da lepas..lepaslah...
memang pantang...aku..kalau nak bercerita hal kesilapan lepas
ntah kenapa...
aku memang x leh..
mungkin sebab aku x suka ingat benda2 yg ngtve kowt
huhuhu

bila aku da ok..da mood baekk punya...
da x gadoh2...tapi..stil jugak ader..
yang menimbukan balik isu2 yg lepas
yg aku memang x suka...

dan automatically...
kepalaku naik gila



aarghh...xhabis2 kata aku celaka!babi!bodo!bengong!!
arghh!!!!

xguna aku jadi baik..duk berubah 
bersabar
melayan kerenah kau
tapi senang2 time2 ngah ok xder masalah tetiba
nak timbulkan masalah perhal!!!!

bila aku bahagia...ianya hanya sementara..
bila aku senyum..itu hanyalah senyuman pura2...
bila aku ketawa,ianya hanyalah ketawa untuk waktu itu...

kerana dalam otak aku dah di settingkan yang aku memang akan tetap bergaduh walau 
sekarang nie ok...
huh...

arggh!!!!!
.
.
.
.
kenapa benda ni sentiasa terjadi sedangkan aku da ok!
aku da ikut semua nya!
aku x buat jahat!
aku x buat semua yg x disukai!

tapi kenapa tetap ada jer alasannya????

kadang2 aku rasa cam x der guna aku JUJUR
sebab ianya hanya membuatkan aku sendiri terluka
bila JUJUR...
dikatakan tidak JUJUR
so...whts the point??????????????????????

uhh!!





No comments:

Post a Comment