Followers

Friday, March 11, 2011

Mewarna Batik...

Haiiippp...entry kali nie aku nak citer sal satu projek batik 
projek nie merupakan salah satu projek yg sememangnya aku yg kena handle
haiiyaaaa
manyak susah wow...macam mana aku nak pasarkan mender nieeee
pening lalat aku dibuatnyaa...
huhuhu


projek batik nie bersesuaian untuk subjek 
pendidikan seni ataupun untuk 
kelas-kelas tadika
atau boleh dijadikan salah satu kerja kursus
bagi budak2 tahun 4@5@6


takpun bleh wat pertandingan mewarna batik
sempena ada apa2 program contohnya sempena 
sambutan hari merdeka@ apa2 jer..


selama nie asyik buat pertandingan mewarna
so apa salahnya
tukar lak
wat pertandingan mewarna batik...
hehehe...


n_n


ok....meh..aku kenalkan yer
dan diharapkan lau ader laa
sesaper yg rasa berminat please...
contact me to oder


hehehe


n_n

*************************************************************



** pamphlet batik**


** langkah-langkah mewarna juga disediakan**



kat sini aku ader uploadkan gambar2
contoh yang telah siap diwarnakan
dan juga barang2 yg terdapat dalam set projek batik ini.






.
.
.
.

** ini adalah contoh setelah siap di warnakan **










lau nak call office bley jer...then cakap nak bercakap dengan "CIK AUNI"
harga bley dirunding
n_n

apa2 telefon jer...untuk sebarang pertanyaan..
xkisah la dari mana pun customer memang kami terima
samada sabah@sarawak semuanya2 kami bley buat penghantaran

CALL ME YAA!!!
(09-7654445 miss auni)
n_n



No comments:

Post a Comment