Followers

Tuesday, March 22, 2011

DayDreaming Part 2

masuk part 2....hah...nak tau apa lagi yg aku berangan kali nie???
hahaha...kali nie memang teruk...sambil2 bawak moto...dengan slumber badak...
aku bley berkhayal fikiran
ntah kemana...ishh....isshh.... teruk toll...

sedang aku menikmati suasana selepas waktu hujan..
aku bawak moto slow motion jer...bercampur ngan otak nie yg ntah melayang kemana
aku bawak main tepi2 jalan jer....biarkan jer moto2 lain dan kete2 yg besau2 melintasi aku
huhuhu...selalunya aku jer yg laju menonongg....
rempit habisan...

tapi kali nie...disebabkan otak nie x henti2 berfikir..
bawak moto pown rasa cam baring atas katil jer
zZzZZZzzzzZZZZ

indahnyer duniaaa

paannngg!!!!!!!!

oPoc0t mak kau..........!!! -_-"
cuba teka...apa jadi??

.
.
.
.hahahhahhaha...
side mirror ku terlanggar sign board
yg betul2 ada depan lorong nak masuk opis aku
ish..ishh..
malu dowwhh...org yg ngah makan kat kedai 
makcik depan tu pandang jer
hahahahhaha

dengan selumber...
aku wat derrkk jer dan meneruskan perjalanan ku
hakhakhak

yang sebenarnya aku pown nak tergelak gak
sebab xprasan yg makin lama
makin ke tepi plak moto aku nie
hakhak
nasib x masuk longkang

=P

hahahhaha...itulah...asyik fikir jer memanjang..
hurm...niee lagi la...bln nie

stress kuat sangat sampai segala hormon da berpindah randah
hakhakhak
apa2 pown memang bestt




No comments:

Post a Comment