Followers

Tuesday, March 22, 2011

DayDreaming Part 1



xpernah aku mengelamun sejauh nie...hurm
tapi hari nie...xtau naper jauh sangat lamunannyer..

waktu petang2 camnie..memang best...aku duduk bersantai2 jer
tapi ngah syok2 di buai angin yg bersepoi2 tu aku tersentak...

hurmm....cantik rumah org tu...bersih..tapi nampak cam x der orang..

umi kata, tuan  rumah tu x kawin lagi...dia duk sorang2 jer
patutlah nampak sunyi....

tut...dan..dan..time tu jgk tuan rumah tu baru balik kijer kowt...
hurm....aku pandang jer dia...perhatikan kehidupan seharian dia..

senangnya hidup dia..ringkas... dia ada kerjaya...dia ada rumah sendiri
dan dia ada kereta sendiri...tanpa bergantung dengan LELAKI

hurm....kadang2 aku terfikir...macam mana lau aku pun ditakdirkan jadi mcm tu??

skrg..umur aku 22thn...hurmm nak masuk sambung degree lagi...umur 26thn..
baruuuu habis degree....then nak cari kerja lagi...
mungkin akan mengambil masa selama 2,3tahun
untuk aku meneruskan keiginan aku tu...
hurmm...26..27..28...29....

ntah la..mungkin...aku pun akan jadi camtu jugak agaknya....yerlah ditambah lagi aku skrg...da kesepian dan keseorangan..

aku memang banyak buat salah kerana melukakan hati seorang insan yg begitu jujur pada aku dan aku rasa
mungkin lebih baik aku terus berseorangan...
tanpa melukakan hati sesiapa....

Ya Allah...engkau ampunkan lah aku krn tlah melukakan hati hambamu yg begitu baik dan tulus itu
dan aku sememangnya tidak terdaya untuk memohon maaf
kerana maafku tidak lah bermakna baginya...

aku lebih rela berkeseorangan jika kehadiran aku hanya
memberikan kebencian dalam dirinya...


No comments:

Post a Comment