Followers

Tuesday, May 3, 2011

Gemuknyer Aku



haiishhh...kenapa tetiba jer nie..kenapa...kenapa
aaiyoyoyoo
xsuka bila keadaan camnieee
hurmm stress sebab apa??
nak tau sebab aper??hahahhahha stress sebab badanku yg gemuk
alamak...camner nie...honey dew aku suh aku kuruskan badan laaa
alaa memang la saper xnak cantik kan..
hurmm
and at the same time memang la..everytime hang out ngan dia
ofcozzz
rendah diri jer aku rasaaaa sebab
dia selim melim aku nie cam tong drum lak
huhuh...mesti org mengata jer kat blakang kan
yerlahhh si lelaki kurus tapi aku??
jadi nombor 10 la weiii
walalalalalal....

terasa stress...dan perasaan x nak makan mula membuak2 sebab 
teringat kata2 yg mengatakan kegemukan aku
arghh!!!
kenapa la camnie ehhh
bukan senang untuk kurus
hohoho banyak dugaan dan cabaran
sob..sob...

aaa....aku pun nak cantik jugakkkk
hukhukhuk
perasaan malu dengan kawan2 memang sentiasa ada
tiap kali nak klua ramai2 mesti asyik termenung jer dulu
hump!!
termenung dengan penuh makna..
cedeynyerr...
hukhukhuk..nak kata makan banyak...padahal makan 
nasik skali sehari jer...
bukan nyer asyik makan 24 jam...nie yg aku sedih
kurang makan pun badan bertimbun camnie jugak
waaaa aku dalam kesedihannnn
=(



bila la nak dapat size macam nie jugak yerr...hukhukhuk


2 comments:

  1. ni namanya kena jogging ni...
    bukannya diet makan je yunk....~ ~ ~

    ReplyDelete
  2. hahaha nak jgg pown x der masa..hahaha tggu awop kelik la..kito g jgg eyhh

    ReplyDelete

There was an error in this gadget