Followers

Wednesday, May 25, 2011

mEngaNtuk TahaP DeWa....


huuuuaaaaaaaaaaaaaa...........
Siyes!!!!! ngantuk gilerrr....
xpernah2 aku rasa ngantuk camnie kat opiss
hahahah...naper ari nie rasa ngantuk sangat2...
takkan la sebab makan kuih pau lunch tadi kowwttt
xmasuk akal tol..huahahahha

hehehe aper lagiii
aku bukak spek...
buat2 gosok2 mata skit...
pastu aku tundukkan kepala..
sambil menghidu bau bajuku yang
sememanggnya wangi berbau softlan

dan kemudiaaannn.....ZzzzZZZzzZZZzz......
Z_Z



dunia ini aku yg punya....hahahahahaa
bley lak terlelap!!!!
wakakakakakakakka....

dah la aku pernah ader rekod tidur lam klass
skrg nie tdow lam opiss....
memang bestttt!!!
hahahahahahahahhahahahha

p/s : ikutkan hati..aku ambik jer bantal niee
tidur kat bawah meja niee...hahaha memang bessttt!


No comments:

Post a Comment