Followers

Tuesday, May 17, 2011

HARUS!!!




Semua orang pernah alami sebak di hati untuk menahan air mata...
menahan sedaya upaya supaya
tidakmenitiskan air mata itu
tapi dalam masa yang sama...hati akan terasa amat sakit dan
amat terseksa....
kalau ikutkan hati...memang nak jer
nangis sepuas-puasnya...

tapi terpaksa pura-pura ok....
Ya Allah....kuatkan semangat aku.....tenangkan fikiranku..
berikanku kekuatan untuk menahan sebak di dada ini..
walau perit hati ini...aku terpaksa Ya Allah..
apa salah aku....
salahkah aku menitiskan air mata...

Tetapi setiap kali ku menangiss
aku hanya berseorangan
huh...jgn harapkan sesiapa..melainkan umi..
ummi...sememangnya sentiasa membantu aku...
tetapi aku x berani untuk membiarkannya
melihat aku menitiskan i mata...

salahkan aku...
untuk terus bersabar dengan perkara2
yang membuatkan aku rasa ingin menangis ini??
ya...aku harus terus bersabar...
aku masih ingat...
masih ada..kawan yang sentiasa memberikan aku semangat..
bersabarlah auni...
kuatkan semangat....

huhuhu...walau sepedih mana pun...
HARUS!!!!
bertahan!!!!





No comments:

Post a Comment