Followers

Tuesday, May 10, 2011

It's Wierd???


hari nie tetiba mencari sesuatu yg sememangnya pelikk...
"COFFIN"

"KERANDA"

hohoho....bagi kita umat islam memag lah.....xpernah plak 
ader yg pernah terfikir nak buat keranda yg pelik-pelik
cantik-cantik

tapi tetiba hari nie bila aku search
sememangnya banyak sesaannngggatttt laa
aku jumpa benda yang pelik-pelik
sampaikan aku tergelak sorang2
hahahahahah

well...kat sini aku nak share pic keranda 
yang sememangnya pelik bagi aku la...
dan amat menarik
hahahahhaha....


pernahkah korang terfikir yang akan adernyer 
keranda yang seakan-akan iphone??
hahahah agak2nyer
si mati nie memang terlalu obses ngan iphone kowt sampai 
buat keranda camnii

.
.
.
.






** memang buat real punya la..hahahah**



**bley lak wat pikny camnie....dah la siap letak mainan**


**nie mesti kubur mat rempit...hekhekhekhke**





No comments:

Post a Comment