Followers

Saturday, June 19, 2010

Gara-gara musim bola

Haisshhhh...semuanya bola..bola..bola...tiap2 mlm abah aku tgk bola...sampai naik bosan rasa..yerlah..aku nak tgk channel lain pown..xley..hukhuk...busannnnnnn...bila la..bola nie nak abisss...da la time aku tgk..cam bosann jerr...kebanyakan pasukan asyik asyik seriiii jer...kalau tak 1-1, 0-0 , huhu buat penat jer tgk bola  sampai 1jam..tup tap tup tap.....sama2 kosong..hampeh jer rasa...hahaha...hurm...

Tapi mlm nie lain skit...tgk game tadi..saper ntah main aku pown da lupa..time nie..kucing aku si CheQ ngah galak duk main sekor2 dia....hahahahha...dann..tiba2..dia pegi duk megadap depan tv.......aku pom pelik gak..await kucing nie..duk dongak kepala semacam jer kat tv tuh....


hah...tu la..rupanya..dia duk tgk bola!!!!!!!!!!!!!!!!hahahah...tergelak aku satu family tengok telatah kucing aku seko nie....hahahha...nak lagi best.....time2 nak masuk goal tu......dia lagi semangat.....
xcayer cuba tgk aksi si cheQ aku nie..hahhahha....



No comments:

Post a Comment