Followers

Wednesday, June 23, 2010

Sepetang Bersama KAMU

Kepalaku stress..kepalaku tertekan..kepalaku serabut...fikiranku kacau...jiwaku tergugat...aku perlukan masa..untuk mencari ketenangan dan mencari keputusan yg tepat untuk diriku sendiri........Tiba-tiba aku terasa macam nak...sngt g pantai...hurm..kalau di ikutkan ati..nak jer pegi sowang2...tapi..
xjadi..huhuhu...awalnya..aku nak pegi ber3 jer..ngan unie,ghah,aku...tapi ummi x bg...coz ummi risau takut apa2 jadi...so...aku ajak la mat yie...huhuhuu...yerlah..takut aku terlalu *koya....bawak keta..ntah2 g langgar tiang letrik..xpasal2 remuk keta ummi aku...hahahaha......Setibanya aku di pantai.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................................
seronoknya yg teramat sangatttttt.................begitu tenang rasanya...dan kebetulan plak org x ramai kat pantai....

So,kami sama2 jalan2 di tepi pantai..dan bersama2 duk berpose amik gambor..hukhuk...sbb aku memang da bwk camera...bab aku da tau..mesti nak amik gambor..hikhik.....hurmm....bnyk giler duk pose situ sana sini....
hikhikhik.....hurmmm......aku mampu untuk bergelak ketawa...fuuuhhhh..ilang kejap semua masalah......amannn skit rasa..huhuhu tapi sikit jerlah....hurmm....pastu ingat balik..hukhuk..sedey tol.....Lepas amik2 gambor..main2 i tepi pantai...kitaorg g mam kat kedai...sedang kami asyik memilih makanan tetiba....eeiisss...mak bapak!!!kete saper tu????basau bebenorrr eyhh...terkezut aku....hurrmm...bila aku tgk2..eyh..macam kereta diraja...adeh..tkkan la org diraja nak mkn kat kedai tepi pantai camnie...adesss...hahahah...pelik gak aku...hurm...tapi..bila tgk....hah..betul la......hahaha....tapi..aku wat dunt no jer..huh..mls nk amik tawu..baik aku makan lg baguss...hahahahahahaha......

Dipendekkan citer.....bila balik umah..lepas mandi.solat..aku amik la camera...nak tgk gmbr2 yg amik kat pantai tu....duk tekan..tekan...fuhhhh.......sambil2 tu aku delt la gambar2 yg x jadi...huh..pastu ntah camner tetiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk
terdelt ALL PICTURE!!!!!!!!!!!perghhhhhhhhhhhhh gelabah aku......trus aku amik hp..aku tanya semua member2 aku yg da memang kaki IT kaki PC.....tanya diaowang sama ada aku ley dapat balik atau tak gambar2 yg aku terdelt tu....tetapi jawapan mereka amat mengecewakan...coz diaowang cakap x tawu...dan ada yg lagi confident bgtau aku..lau da terdelt...mana ley dapat lagi da....huhuhuhu...tapi aku cam x cayer jer....pastu trus aku geledah almari aku...aku cari buku2 yg sepatutnya...dan baru aku teringat....................aku pernah baca pasal PHOTO RECOVERY.....dalam MAJALAH PC...aku cari majalah tu sampai dapat....aku baca..khatamkan betul2...pastu trus aku on lappy...aku...dwnload software tu...dan trus jer scan memory card.....  n_n ..........alhamdulillah..aku dapat balik semua gambar2 yg aku terdelt tadiii...hahahaha...tapi x semua aku dapat..coz ada beberapa image cam da corrupt...hukhuk..tp takper...at least aku dapat jgk...walaupun ada beberapa keping yg rosakk.....So...hikmah nyer...aku dapat satu ilmuuuuuuuuuuuuuuuuu.................. n_n   okeyyy...ni antara gambar2 kami masa kat pantaii....hihihi
enjoy jer laaaaa......hahahahhaha


p/s : ghah wat aksi aper tu??itik nak sudu kepala ayam kah???




aksi-aksi unie yg x pernah lepas dari pakwenyer....
hikhikhik...jgn mara yer babe...
hihihi...sajer nak enteprem u....lam blog i..
hikhikhik











aku x tau la...naper aku ngan unie jadi camni
da macam org jepunnn

haiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk...haiiiikkkkkkkk.....







Budak kecik nie..duk kutip tapak sulaiman...
tu da penuh satu bekas..dikutipnya...
aku pun x tau la...budak nie nak wat per ngan starfish tu...
haiishhh...kesiann..patrikk...hahhahahha


skali aku tengok gambar nie...siyes....matyiee...
mu wat muka kesiannn...hahahaha...
aku kelih gambar nie..suko selok..hahaha


Lastlyyy.....tenkiu..korangg..kerana ikut aku g pantaiii...
hikhikhik....
papai....nanti kiter g lagi erkkkk.....
n_n



No comments:

Post a Comment