Followers

Sunday, June 13, 2010

Kawan Oh Kawan....

Cukup baikkah aku untuk mereka??
Adakah aku terlalu kurang ajar dgn mereka??
Adakah aku selalu membuat mereka tidak selesa??
Adakah aku x disukai mereka??
Adakah aku terlalu serius???
Adakah aku tidak pandai berkawan???

yupp.....itu semua bermain di fikiran aku..setiap kali aku terasa kesunyian dan terasa seperti tidak mempunyai sesiapa..melainkan aku....tapi aku hanya menjadi siapa diri aku...dan tidak tergerak dihatiku untuk menjadi orang lain..hanya semata2 untuk menarik perhatian sahabat2 ku. Mungkin aku terasa..mungkin tidak..namun aku hanya diamkan diri...atas alasan...biasalah adat berkawan...kekurangan aku,kelebihan mereka..kekurangan mereka,kelebihan aku. Namun sesekali aku terasa sunyi...dan bila memikirkan rakan2 ku semua..aku hanya mampu tersenyum...ALHAMDULILLAH..mere gembira...dan aku akan turut merasa gembira...

Aku punya sahabat...yg membuatkan aku rasa selesa bersamanya...dan aku juga punya sahabat yg membuatkan aku rasa x selesa bersamanya....namun itulah lumrah kehidupan..bukan semua harus ikut kemahuan kita dan keinginan kita.....hurm..someone said yg aku x reti berkawan...sebab???ntah la aku pun x tahu, tapi ummi cakap aku berkawan terlalu baik dgn kawan,sampaikan aku terlalu utamakan kawan...yup..aku sedar perihal itu sebab kadang2 aku lebih dahulukan kawan daripada yg lain2 namun...Bila aku terkena untuk beberapa kali aku terasa hati dengan kawan.

Aku terlalu ikut kehendak kawan tetapi aku x dapat seperti mana aku berbaik padanya...its just like...kawan just take advantage jer pada aku..sedangkan aku sudah merasakan kawan itu sudah boleh dikatakan sahabat baik aku...yup sungguh sedih bila terasa begitu namun...someone had advice me...mulai sekarang..jgn terlalu berkawan mengikut hati namun..berkawan kerana hanya ingin berkawan...hurm..sebab nya???kerana aku hanya akan terluka bila terasa kawan itu bukan seperti jangkaan aku..haisshhh bukan senang nak berkawan...betul tak????

Namun ada jgk segelintir sahabat aku yg aku sayang...yup..aku sayang dia..and i really love her and i hope she will succes in her life.....she's the only one person that make me feel im a great friend...dan dia yg buat aku rasa aku diperlukan sebagai kawan untuknya dan dia yg membuatkan aku rasa aku dihargai..di kasihi oleh seorang kawan....but the main point that i wanna say..i dont care what friends wanna make me with them but i, auni amirah...will try my best to be a good friend and i always be there if friendsss need me...

Ape2 pun... aku tetap syg semua kawan2 aku...LUV U FRIENDSS....
Aku tetap hargai apa yg berlaku antara kita semua....
Thanks kerana sudi megenali Auni Amirah Azmi           n_n

No comments:

Post a Comment