Followers

Saturday, June 19, 2010

PukuL 3 pagi....

Alamak..mata aku x ngantuk Lagi...camner nie..hurm..x tau nak buat aper...da puas golek2 atas katil..nak msg pown..da naik lenguh jari aku duk msg ngan ghah ngan diana...hahahha....sampai kul 2 jugak tadi aku msg ngan diaowang..tapi..huhu diaowang da ngantukkk....hukhuk..maka tinggal la aku sendirian..haiisshhh....msg kat pakwe pown...di marah nyer plak.... "ayang!!!!!!!!!!!!!g tidoww!!!!!!!!!!!!" katanyerr....hukhuk...busan tul....
dia tu x paham ker aku kata x ngantok x ngantok la..hukhuk...aku tanya dia ngah wat aper..dia kata ngah main game..bola...haishh ajak teman aku..dia x nak...hukhuk..so,daripada aku terus kena marah ngan dia....aper agi...aku blah jer r...mls r nak msg..org x sudi..wat per aku nak terhegeh2..hukhuk..sedey betul rasa....hukhuk
nie pun dia x tawu aku xtidow lagi..lau dia tawu..mati aku dikerjakan..hahahahhahahahah.............................

da x ley tidow sangat aku on9 jer la.........bukak FB..main petville ngan happy island laaa aper agi..hahahaaha
main game..sampai naik lenguh jari aku...hahahah..nie..aku duk mengarang lak lam blog yg ntah aper2 nie..hahahahha......hurmmm...no idea la nak cakap aper...tp lau nak tau aku wat aper time x ley tidow...hahaha....nie la kijer aku...hahahah...just tgk2 lam intenet nie...cara jahitan manikkk....pastu lau aku terasa rajinnnnn aku pown jahit la nantii..hahahahaha.....








No comments:

Post a Comment